reklama

Obraz... alebo kto začal, už vykonal polovicu...

Predstavte si, po veľmi dlhom čase som vyhrabala zapadnuté štetce, paletu a olejové farby a pustila som sa maľovať... Keď vás kopne "múza" a keď máte obrovskú chuť, treba sa postaviť za stojan a pracovať napriek tomu, že dosť času vám zaberá myšlienka, akú tému vybrať... teda čo namaľovať... Najťažšie je začať, ako v živote, veď to poznáte...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Raz dávno, v jednom obchodíku ma veľmi oslovil úžasný obraz...

Nezvyknem si obrazy kupovať. Vlastne toto bol prvý. Ale tak na mňa blahodarne pôsobil a navyše vôbec nebol drahý. Odolala som mu však, no po niekoľkých dňoch som sa preň predsa vrátila...

Nemohla som na neho zabudnúť. Pôsobil na mňa dojmom absolútneho pokoja a pohody... Kúpila som si ho. Odvtedy visí na stene...

Pred nedávnom zapôsobil obraz, zrejme tak isto ako na mňa, na človeka, ktorého si nesmierne vážim. Tak som si dnes ráno spomenula, že skúsim maľbu reprodukovať ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím sa vám priznať, nevidela som to vôbec ružovo. Maliar v origináli vyzdvihol myšlienku pokoja v matnejšom prevedení, ťažšie sa definovali presné kompozície a farby... A tiež som mala strach, aby som si neporušila to pekné, čo mi obraz dáva, a nedeformovala ho v kópii.

Už som rozmýšľala zvoliť inú tému... No napokon som to predsa len skúsila.

Verte, či nie, obraz sa podaril. A nielen to... Je dokonca nádhernejší než pôvodný... Moji známi a priatelia to tak okomentovali.

A čo tým chcem povedať?

Je úžasné, ak to, čo robíte, vás skutočne baví.

Je úžasné, ak sa človek nevzdá, ale odhodlane vytrvá a pokračuje v realizácii dobrej myšlienky, ktorá ho napadla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je úžasné, ak je motiváciou k práci - láska.

Pretože som presvedčená, že všetko, čo robíme s láskou, sa vydarí...

Každý z nás je tak trochu umelcom - keď prídu v živote rozličné skúšky, kde sa musíme rozhodovať...

Ide len o to - nebáť sa maľovať...

Želám vám všetkým veľa dobrej motivácie do ďalších dní... A aby sa vám maľba naozaj vydarila...

Jana Havrilová

Jana Havrilová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Všetko sa dá v živote zúžitkovať... Dobré aj zlé... A to ťažké pomáha človeku dozrieť správnym smerom... Zoznam autorových rubrík:  ŽIVOTNÉ POSTOJE A HODNOTYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu