reklama

Priniesť iným úsmev

Každý deň je ako kolotoč, ktorý vás zmetie z postele a už sa nezastavíte, až kým na ňu nevyleziete... Deň sa točí v strese, vo večnom ponáhľaní, naháňaní. A zrazu vám niečo pripomenie, že o inom je život, že ku dňu patrí úsmev - a nielen k tomu slnečnému... Tak sa v jedno ráno stal aj tento príbeh:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Smajlík
Smajlík (zdroj: Jana Havrilová)

Vybavovačkám sa nevyhnete... Posielajú Vás z jedného úradu do iného... Našťastie na jednom z nich mám bývalé kolegyne. Nikdy ich neobídem. Aj oni sa potešili. Uprostred práce a stresu našli si čas prehodiť zopár slov...

Rozmýšľala som, čo by som im mohla priniesť... Najprv možno niečo na zahryznutie, lebo zrejme nemali čas obedovať... Potom som sa rozhodovala pre zmrzlinu – v tej horúčave dobre padne každému. A nakoniec som zbadala obchodík so zákuskami – tak nejakú štrudľu, to zasýti a je to mňam – mňam sladké...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som prezerala sortiment zákuskov zrazu som zbadala jeden z nich – a bolo rozhodnuté. Linecké cesto v tvare úžasne krásneho smajlíka s čokoládovými očkami. Hneď si získal moje srdce... Tak som im priniesla čokoládový úsmev...

Po zvítaní, keď som otvorila papier „darčeka“, bolo úžasné vidieť, ako im tento čokoládový smajlík vyčaril úsmev. Boli plné úžasu. Myslím, že to bolo presne to, čo potrebovali... A nebola to len čokoláda.

Aj ďalšia kolegyňa, ktorá vtedy nebola v kancelárii, dostala odo mňa smajlíka. Reakcie boli potešujúce... A potom takýto darček dostala posledná v inej kancelárii a tá bola od radosti bez seba...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vysmiaty smajlík vnáša niečo milé, pozitívne do života. Je symbolom toho, že niekto je k nám milý, že nás má rád.

Bol to dobrý výber....

Ľudia potrebujú do toho všedného dňa úsmev...

A nielen čokoládový....

Jana Havrilová

Jana Havrilová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Všetko sa dá v živote zúžitkovať... Dobré aj zlé... A to ťažké pomáha človeku dozrieť správnym smerom... Zoznam autorových rubrík:  ŽIVOTNÉ POSTOJE A HODNOTYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu